+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
Cinta...


Assalamualaikum ,

Cinta .. Cinta itu terlalu indah bagi aku . Sesetengah daripada mereka mengatakan cinta itu kejam tetapi bagi aku tidak , cinta itu tidaklah kejam seperti apa yang diperkatakan . Cinta itu sebenarnya indah cuma orang orang tidak tahu menghargai cinta sahaja yang membuat cinta itu nampak kejam .
Cuba kita hayati cinta itu , rasa akan keindahnya . Pasti kita akan tahu cinta itu indah . Dan cuba setiap pasangan itu kedua duanya saling memahami , bertolak ansur , pasti mereka akan rasa keindahan cinta itu .
Kadang kadang aku terfikir mengapa susah untuk seseorang menghargai kita ? Tidak nampak kasih sayang kita terhadap dia ? Mengapa perlu mencari yang lebih sempurna sedangkan yang sayang dia sepenuh hati sudah ada . 

Pengalaman lalu mengajar aku , dan sekarang aku tahu bukan senang untuk menjadi orang yang disayangi . Tapi aku tidak berputus asa , aku tetap berusaha walaupun ada masa aku penat tapi aku bangkitkan semula semangat aku hanya kerana aku sayang dia . Aku taknak kehilangan dia . Tidak pernah sesaat aku lupa dia . Aku telah memilih cinta hanyalah satu untuk dirinya ... Kadang aku takut , takut sayang dia hilang untuk aku .
Aku harap dia tahu yang aku sayang dia .... MNSNS .


Older Post | Newer Post