+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
New love .

Assalamualaikum ,

2014 , now  im taken . Aku sayang dia , sayang k sayang . Sayang aku bukan main main tapi serious .
Dah sebulan lebih , aku tak harap banyak . Aku cuma harap dia boleh terima aku seadanya , dia boleh jaga aku , sentiasa dengan aku walau apa pun keadaan . Tak putus asa! Tak berubah hati! aku tak minta benda mahal pun , aku cuma minta dia setia , jujur , ikhlas , tu je . Benda tu pun dah cukup mahal bagi aku . Kalau aku dah sayang seseorang takda apa dapat ubah rasa sayang aku . Datang ah berapa ramai yg handsome pun aku tetap sayang dia . Aku harap dia macam tu ah , hmm . Bergaduh tu biasa ah mana ada hubungan yg tak gaduhkan tapi aku nak settle ah cara elok . Aku tak kisah kalau dia nak marah ke apa , seb aku boleh terima . Tapi aku tak boleh terima satu je , dia tinggalkan aku . Tu je yang aku tak boleh terima 

Cukuplah dulu aku selalu dipermainkan , selalu dikecewakan . Cukuplah dulu aku derita , derita habis .
Orang tak tahu sebab aku sembunyikan semua tu . Aku suka gelak senyum , sebb dgn cara tu aku dapat lupakan masalah tu . Apa yang jadi dulu aku jadikan pengajaran , aku dah penat dikecewakan . Kadang kadang aku macam trauma dengan apa yang jadi dulu , benda tu menakutkan aku untuk terima seseorang . Tapi kalini aku cuba , cuba terima dia . Dan aku harap dia tak kecewakan aku . Cukup cukuplah dulu .
Aku tahu aku bukan yang sempurna tapi aku cuba jadi yang terbaik tanpa putus asa . Aku harap dia tahu itu .


Older Post | Newer Post