+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
Dear Heart ,

Assalamualaikum ,

Susahkan nak lepaskan seseorang yang kita sayang ,  sakitkan bila kita tahu yang dia inginkan orang lain .
Ya! terlalu sakit , hanya diri sendiri dan Allah saja yang tahu . Susah untuk melupakan seseorang tu ,
tetapi aku selalu minta supaya Allah luputkan nama dia , segalanya tentang dia seperti aku tak pernah kenal dia langsung . Berat untuk aku lalui semua ini tetapi aku tahu semua ini ada hikmah .
Aku always ingatkan diri ni yg Allah itu maha adil . Tak perlu buang airmata untuk orang yg tak hargai kita , yang tak sayangkan kita . Aku tahu hati aku kuat! Biarlah aku diam , in shaa Allah akan ada kebahagiaan yg datang dalam hidup aku . Amin :)



Older Post | Newer Post