+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
Thnks ...
Thanks fr everything . Thnks dgn permainan kau . Aku akan ingat sampai bila bila apa yg kau buat ni .
Ingat nas , sekali kau lepaskan aku tkkan ada lagi peluang . Thnks sebb dah buat aku benci dgn kau! sekali aku dah benci , sekali hati aku dah tawar takkan ada lagi rasa sayang tu .  Selama ni aku bnyk sabar dgn kau, tapi ini yang aku dapat? ni kebahagiaan yg kau bagi? ini janji janji kau? 
Aku dkt sini terpaksa telan rasa ni, klau dia yg kau pilih . Pergilah ..
Tapi kau kena ingat Allah tu adil . Aku akan buang semua kenangan kita , aku takkan simpan lg surat surat kita . Sedih aku untuk kau dah habis , hati aku dah tawar . Kau boleh putarkan cerita mcm ni salah aku tp ingat kau boleh tipu dorg , tapi kau tak boleh tipu diri kau sendiri .


Older Post | Newer Post