+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
31/08/14
Senyumku bukan bermakna aku bahagia, atau tidak menangis .
Kadang kadang senyumku hanya sekadar ingin menjaga hati ini, kadang kadang aku takut untuk menangis , ingin tahan diri ini dari menangis tapi apakan daya diri ini tak mampu .
Sekental mana pun hati ini akan ada menyembunyikan 1001 duka. Niat ikhlas ingin menjaganya dan ingin menjadi pendamping yang setia tetapi apakan daya mungkin tiada tempat untuk diri ini dihatinya . Saat melihatnya aku senyum tetapi disebalik senyum ini ada tangisan sendu yang ditahannya . Menahan tangisan ini rasanya seperti ada sesuatu yg menusuk . Saat aku  senyum tidak akan ada yang tahu tersembunyinya sesuatu disebalik garis wajah senyuman ini . Aku tidak kuat , aku tidaklah sekuat yang disangka, kadang kadang hati ini terlalu rapuh untuk menerima semua ini tetapi aku cuba sedaya upaya untuk menutup itu semua . Aku terlalu rindukan dia yg sehingga ini tiada penggantinya, aku terus berjalan dgn 1001 luka .


Older Post | Newer Post