+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
15 / 9 / 14


Kehadiran kau seolah menggantikan diri dia yang pergi dan meninggalkan duka dlm diri ini , kehadiran kau merubah aku menjadi seperti diri aku yang biasa , ceria! Kehadiran kau seolah menghulurkan tangan disaat aku terjatuh . Kehadiran kau memberi aku semangat tapi kini tidak lagi . Kau juga pergi tinggalkan aku seperti dia meninggalkan luka  yang amat dalam . Kau tinggalkan aku disaat aku mula rasa siapa kau dalam hati ini , disaat diri ini perlukan kau . Saat rasa rindu itu datang , aku hanya melihat gmbar dan segala kata-kata kau . Terlalu pedih untuk diri ini menerima satu keputusan yang aku rasakan berat . Berat rasanya untuk lepaskan seseorng yang kita sayang pergi tetapi mahu atau tak, aku terpaksa! Selepas apa yg terjadi tiada lagi panggilan sayang dan rindu …


Older Post | Newer Post