+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
26/9/2014

Permulaan kisah kita memang indah, tersangat indah. Mungkin sebab itu terlalu susah untuk aku lupakan . Walaupun aku tau  kita mungkin tak boleh  mengulang balik semua hal yang dulu pernah kita alami, kerana sekarang kau dah pilih jalan kau , dan aku masih disini merawat hati ni dan masih tak padam rasa sayang ni . Setiap hari aku  rindu . Yaa ! rindu dengan orang yang dulu selalu ada dalam hari hari aku , hari hari indah aku , waktu kita bergurau bersama, kita ketawa bersama , kita bahagia bersama . Waktu aku merasakan rindu pada kau tak  ada yang mampu aku buat, nak contact kau? itu memang tak mungkin, sebab aku rasakan kau pun taknak aku contact .


Waktu rasa rindu datang dalam diri ini , apa yang aku mampu hanya mengadu kepada Allah , diri ini hanya mampu menyampaikan rasa rindu ini padaNya  melalui sebuah doa . Aku tk sangka ternyata secepat itu masa kita bersama , aku memang marah, kecewa waktu kau katakan tu . Aku mara, kecewa seakan perasaan aku dipermainkan, dan sekarang apa yang membuat aku kecewa lagi bila aku dapat tahu kau bersama dia . Kau lelaki yg pertama yang faham macam mana perangai aku . 



Older Post