+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
Penjara cinta ?
Penjara cinta ? Amat menyakitkan bagi seseorang yg berada di dalam situasi itu .
Hati sentiasa menangis melihat orang yang kita sayang yg sekarang tidak bersama kita . Sungguh berat dugaan pada tahun ini ya Allah . Kadang aku lemah , jatuh dan tidak mampu untuk bangun tetapi aku terpaksa untuk bangkit dan menggembirakan semula diri ini walaupun sekadar lakonan . Makin pendam makin sakit seolah memakan diri ini tetapi aku tidak ada pilihan, Cuma tu je pilihan yg aku ada . Sekiranya aku luahkan tidak akan ada yg memahami . Tidak mudah untuk menjadi seseorang yang disayangi . Aku hilang diri aku yang dulu , aku cuba cari tetapi …
Ya Allah aku cuba untuk lari dari semua ini tapi kenapa kalini aku tak mampu ? 


Older Post | Newer Post