+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
27/08/14
Semua orang inginkan kehidupan secerah mentari pagi yang menyinari dunia . Begitu juga dengan diri ini, aku inginkan kehidupan yang penuh mesra , ceria dan bahagia . Kalau boleh aku ingin menghapuskan duka dan lara yang selama ini aku rasa . Aku ingin meleraikan rindu didalam dada .

Sekali lagi
Sekali lagi aku dikecewakan, lepas dia pergi, kau pula pergi tinggalkan aku saat aku mula sayang. Perit bagi aku tapi aku tahu aku bukan siapa siapa nak halang kau, walaupun benda tu terlalu perit untuk aku tapi aku terpaksa tempuh , nak atau taknak aku terpaksa juga . Apalagi mampu aku buat? Aku down gila, buntu untuk memikir. Aku cuba untuk lupakan kau, cuba untuk buang rasa sayang tapi aku mmg tk mampu. Aku tak kuat, aku penat dgn semua ni. Aku penat pura pura kuat depan semua org, aku penat pura pura hidup aku bahagia tapi hakikatnya tak . Kebahagiaan yg aku rasa bgaikan 5minit kemudian duka selamanya.  Aku tertanya pada diri aku sendiri mampu ke untuk aku tengok orang yang aku sayang bahagia dgn orang lain? Mampu ke?

Aku mula percayakan kau tapi mungkin aku silap, kau pernah cakap kau takut bila kau sayang aku kau dpt kesedihan sebb aku sayang org lain. Tapi sekarang semua yang kau kata tu terbalik, aku yg dapat sedih tu dan kau yg sayang org lain. Aku cuba untuk jauh dari kau tapi aku mampu ke? Aku benci bila rasa macam ni. Kalau aku tahu benda ni jadi lebih baik aku matikan hati ni.

Aku bukanlah perempuan yg baik tapi aku cuba untuk jd yg terbaik tapi ini yg aku dapat. Aku cuba untuk sembunyikan sedih aku dari dorang semua, aku cuba ceriakan diri aku, ketawa tapi tu semua hanya lakonan. Dalam hati aku rasa perit sangat untuk tahan semua tu, Tangga je tempat aku dduk sorang sorang, lepaskan semua yg aku rasa dlm hati ni. Aku taknak dorg Nampak aku nangis, taknak dorg Nampak aku lemah. Aku egokan diri aku. Tapi sampai bila aku nak tahan? Bangun pagi teringat kau, tidur teringat kau, setiap masa teringat kau. Aku benci mcm  ni! Bencii! Hmm skrg semuanya dah hancur…

Aku rindu kau Yuti! kau yang dulu..


Older Post