+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
Nasrun ...
Nasrun...
Aku cuma perempuan biasa yg banyak kekurangan, aku bukanlah perempuan yg sempurna yg kau pernah kenal sebelum . Aku tak sangka kita boleh kenal, kau lelaki yg aku anggap sombong, garang dulu skrg menjadi lelaki yg aku sayang . Kau buka balik hati ni, lepas aku dikecewakan .
Aku bahagia bila kenal kau, aku bahagia bila bersama dgn kau. Kau buat aku senyum semula . Bersama dgn kau adalah perkara yg buat aku bahagia . Ktika aku mula sayang kau , aku rasakan aku prempuan paling bahagia . Kau tahu kenapa? sebab setiap kata sayang yg keluar dari bibir kau sentiasa membuat aku rasa bahagia dan dihargai . Kau buat aku yg rasa kosong ni sperti sesuatu yg berharga . Nasrun .. Lepas aku dikecewakan dulu, aku tk prnh berharap untuk sayang mana mana lelaki dan disayangi mana mana lelaki .
Aku bencikan org yg prnh kecewakan aku . Nasrun ... aku harap kau tak kecewakan aku . Kita bahagia dulu , setiap kenangan kita tak mudah untuk aku lupakan . Aku sentiasa berdoa hati kau tak berubah, sayang kau tetap untuk aku sorang .


Tapi sekarang bila kita dah balik tempat masing masing, semuanya berubah . Kau berubah nas , kau tak macam nasrun yang mula aku kenal . Kau lain sgt , kita tak macam dulu lagi . Skrg takda lagi wish morning untuk aku mcm dulu :') jarang contact , kenapa kita perlu mcm ni? mana pergi semua janji?
Nasrun... hati aku tak pernah berubah wlau sikit pun , kau minta untuk aku setia dgn kau . Aku setia , aku jaga hati ni untuk kau . Tapi kenapa susah untuk kau nampak semua tu ? kenapa susah untuk kau nampak pengorbanan aku ? Setiap hari , setiap apa yg aku buat aku tk pernah berani untuk lupakan kau .
Hati aku sakit nas , tapi aku diam . Org nampak aku senyum tapi hakikanya tuhan je tahu .
Apa lagi yg tak cukup nasrun ? Aku dkt sini cuba untuk jaga hati kau , jaga hubungan kita tapi ....
Surat surat kau , barang yg kau bagi aku still simpan . Tu lah brg untuk aku lepaskan rindu .
Aku minta maaf sekiranya aku pernah terkasar bahasa dgn kau , sakitkan hati kau . Aku minta maaf .
Jujur aku tak sanggup tengok perubahan kau yg skrg . Kadang aku tertanya dgn diri aku sendiri , kau still sayang aku or sebaliknya ? kau rindu aku mcm mana aku rindu kau ? kau fikir tentang aku mcm mana aku fikir tentang kau ? semuanya jd tanda tanya nas ...
Sayanggg...
Aku berdoa yg aku akan dapat nasrun yang dulu , tapi entah aku dapat nasrun yg dulu atau tidak .
Hati aku sakit , tapi aku cuba kuatkan diri untuk tahankan hubungan kita . Tapi berguna ke klau aku sorg je yg pertahankan ? Sayanggg .. kau pernah cakap klau aku ada lelaki lain bgtahu kau , kau akan lepaskan . Tapi skrg aku pula yg cakap , klau kau ada perempuan lain , jujur dgn aku . Aku akan lepaskan kau walaupun tanpa rela ...
Last , aku nk kau tahu yang aku sayangkan kau NASRUN NASIF!

Dear Heart ,

Assalamualaikum ,

Susahkan nak lepaskan seseorang yang kita sayang ,  sakitkan bila kita tahu yang dia inginkan orang lain .
Ya! terlalu sakit , hanya diri sendiri dan Allah saja yang tahu . Susah untuk melupakan seseorang tu ,
tetapi aku selalu minta supaya Allah luputkan nama dia , segalanya tentang dia seperti aku tak pernah kenal dia langsung . Berat untuk aku lalui semua ini tetapi aku tahu semua ini ada hikmah .
Aku always ingatkan diri ni yg Allah itu maha adil . Tak perlu buang airmata untuk orang yg tak hargai kita , yang tak sayangkan kita . Aku tahu hati aku kuat! Biarlah aku diam , in shaa Allah akan ada kebahagiaan yg datang dalam hidup aku . Amin :)



Older Post