+ Follow | Dashboard
Red smooth Live

Story | About | Them | Linky

Some Words

Dear Online User speaking here is Nur Syafiqah Hambali :)

SONG



Always Thanks to

Template: Luqman Hilmi
Editor:Syeeqah Hmbli
Other: We♥It and Photobucket
Thnks ...
Thanks fr everything . Thnks dgn permainan kau . Aku akan ingat sampai bila bila apa yg kau buat ni .
Ingat nas , sekali kau lepaskan aku tkkan ada lagi peluang . Thnks sebb dah buat aku benci dgn kau! sekali aku dah benci , sekali hati aku dah tawar takkan ada lagi rasa sayang tu .  Selama ni aku bnyk sabar dgn kau, tapi ini yang aku dapat? ni kebahagiaan yg kau bagi? ini janji janji kau? 
Aku dkt sini terpaksa telan rasa ni, klau dia yg kau pilih . Pergilah ..
Tapi kau kena ingat Allah tu adil . Aku akan buang semua kenangan kita , aku takkan simpan lg surat surat kita . Sedih aku untuk kau dah habis , hati aku dah tawar . Kau boleh putarkan cerita mcm ni salah aku tp ingat kau boleh tipu dorg , tapi kau tak boleh tipu diri kau sendiri .

Nasrun ...
Nasrun...
Aku cuma perempuan biasa yg banyak kekurangan, aku bukanlah perempuan yg sempurna yg kau pernah kenal sebelum . Aku tak sangka kita boleh kenal, kau lelaki yg aku anggap sombong, garang dulu skrg menjadi lelaki yg aku sayang . Kau buka balik hati ni, lepas aku dikecewakan .
Aku bahagia bila kenal kau, aku bahagia bila bersama dgn kau. Kau buat aku senyum semula . Bersama dgn kau adalah perkara yg buat aku bahagia . Ktika aku mula sayang kau , aku rasakan aku prempuan paling bahagia . Kau tahu kenapa? sebab setiap kata sayang yg keluar dari bibir kau sentiasa membuat aku rasa bahagia dan dihargai . Kau buat aku yg rasa kosong ni sperti sesuatu yg berharga . Nasrun .. Lepas aku dikecewakan dulu, aku tk prnh berharap untuk sayang mana mana lelaki dan disayangi mana mana lelaki .
Aku bencikan org yg prnh kecewakan aku . Nasrun ... aku harap kau tak kecewakan aku . Kita bahagia dulu , setiap kenangan kita tak mudah untuk aku lupakan . Aku sentiasa berdoa hati kau tak berubah, sayang kau tetap untuk aku sorang .


Tapi sekarang bila kita dah balik tempat masing masing, semuanya berubah . Kau berubah nas , kau tak macam nasrun yang mula aku kenal . Kau lain sgt , kita tak macam dulu lagi . Skrg takda lagi wish morning untuk aku mcm dulu :') jarang contact , kenapa kita perlu mcm ni? mana pergi semua janji?
Nasrun... hati aku tak pernah berubah wlau sikit pun , kau minta untuk aku setia dgn kau . Aku setia , aku jaga hati ni untuk kau . Tapi kenapa susah untuk kau nampak semua tu ? kenapa susah untuk kau nampak pengorbanan aku ? Setiap hari , setiap apa yg aku buat aku tk pernah berani untuk lupakan kau .
Hati aku sakit nas , tapi aku diam . Org nampak aku senyum tapi hakikanya tuhan je tahu .
Apa lagi yg tak cukup nasrun ? Aku dkt sini cuba untuk jaga hati kau , jaga hubungan kita tapi ....
Surat surat kau , barang yg kau bagi aku still simpan . Tu lah brg untuk aku lepaskan rindu .
Aku minta maaf sekiranya aku pernah terkasar bahasa dgn kau , sakitkan hati kau . Aku minta maaf .
Jujur aku tak sanggup tengok perubahan kau yg skrg . Kadang aku tertanya dgn diri aku sendiri , kau still sayang aku or sebaliknya ? kau rindu aku mcm mana aku rindu kau ? kau fikir tentang aku mcm mana aku fikir tentang kau ? semuanya jd tanda tanya nas ...
Sayanggg...
Aku berdoa yg aku akan dapat nasrun yang dulu , tapi entah aku dapat nasrun yg dulu atau tidak .
Hati aku sakit , tapi aku cuba kuatkan diri untuk tahankan hubungan kita . Tapi berguna ke klau aku sorg je yg pertahankan ? Sayanggg .. kau pernah cakap klau aku ada lelaki lain bgtahu kau , kau akan lepaskan . Tapi skrg aku pula yg cakap , klau kau ada perempuan lain , jujur dgn aku . Aku akan lepaskan kau walaupun tanpa rela ...
Last , aku nk kau tahu yang aku sayangkan kau NASRUN NASIF!


Older Post